Brev:
Ovenpå efter fødsel
11. september 2011
Alder:
0 mdr.
Ovenpå efter fødsel
Hej Helen.
Er det normalt, at jo flere fødsler man har bag sig, desto længere tid vil kroppen have brug for til at finde tilbage til sin gamle skikkelse?
Med venlig hilsen
mor til fire