Brev:
Hvornår skal tandbørstning påbegyndes?
4. august 2011
Alder:
10 mdr.
Hvornår skal tandbørstning påbegyndes?
Kære Helen.
Min lille datter er omsider ved at få sin første tand. Den er knap og nap brudt igennem tandkødet. Ved siden af anes, at der er endnu en tand på vej.
Hvor langt ude skal tanden før, før tandbørstning påbegyndes? Skal baby have børstet tænder, når der kun er 1 tand? Skal tandbørstningen ske før eller efter godnat-amningen?
Min datter er lige knap 10 måneder