Brev:
Tynd afføring og blå plet i munden
18. maj 2011
Alder:
3 mdr.
Tynd afføring og blå plet i munden
Hej
Jeg har en dreng, der er 3 måneder og ca. to uger gammel. Hans afførring har i over en uge været meget tynd og vandig, men kommer derimod ca. hver anden dag og i store portioner. Han har det ellers fint, spiser og opfører sig som han plejer.
Kan det være diarre han har og hvad kunne årsagen være?
Det hænger måske ikke så meget sammen med det, men jeg har lagt mærke til at han har en lille mørkeblå plet i underkæben, på ganen i den ene side.
Jeg har en ide om, at han måske er ved at få tænder, men jeg kan ikke mærke, at der er kommet noget frem.
Har du nogle forslag til, hvad det kunne skyldes?
Med venlig hilsen
Maja