Brev:
Ændre madplan nu eller vente?
11. maj 2011
Alder:
9 mdr.
Ændre madplan nu eller vente?
Hejsa Helen
Tak for dit svar.
Har bare lige et ekstra spørgsmål:
- Er det godt at ændre "madplanen" nu hvor han skal køres ind i vuggestue eller skal jeg vente.
Ved godt at det skulle være gjort tidligere, men har haft svært ved at ændre det.
På forhånd tak
Rikke.