Brev:
Solcreme - 3 mdr.
5. maj 2011
Alder:
3 mdr.
Solcreme - 3 mdr.
Hej Helen
Jeg har et spørgmål angående brug af solcreme. Min søn er 14 uger og er nu begyndt at at ligge en del vågen i vognen når vi er ude at gå. Indimellen bliver han taget op og vi sidder lidt i skyggen.
Er det nødvendigt at give ham solcreme på?
Jeg har helt fra han var nyfødt afholdt mig fra at smøre ham ind i nogen former for creme og selvom man vælger de svanemærkede produkter er der jo stadig forskellige kemiske stoffer i. Men en solskoldning er selvfølgelig værre....
Er det nødvendigt at smøre ham ind selvom vi kun opholder os i skyggen? Det skal lige siges, at vi har en solskærm på barnevognen, men ved ikke om den beskytter helt mod strålerne. Så hvad vil du anbefale?
Venlig hilsen Julie