Brev:
Tøjvask
28. april 2011
Alder:
17 mdr.
Tøjvask
Hej Helen,
Tusind tak for dine meget omsorgsfulde svar på mine seneste breve. Du aner ikke, hvor meget dine ord betyder for mig. Det har givet mig en anden ro og tro på, at jeg gør tingene godt nok i forhold til min søn. Jeg har indset, at det er okay, at han ikke følgerne bøgerne til punkt og prikke, for han er en fantastisk dreng, så pyt med hvor meget han spiser og sover, så længe han trives og er så glad som han er :)
Mit spørgsmål denne gang er derfor ganske kort:
Jeg vasker alt hans nye tøj, inden han bruger det første gang og har gjort det, siden han blev født. Hvor længe er det nødvendigt at blive ved med det?
Med venlig hilsen
Mette