Brev:
Rengøring af sutter - 3 mdr.
4. april 2011
Alder:
3 mdr.
Rengøring af sutter - 3 mdr.
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål angående rengøring af sutter. Jeg vasker dem i opvaskemiddel og koger dem efterfølgende i 5 minutter. Men på nogle sutter står der forskellige produkter, som man kan bruge til yderligere desinfektion. Men der står ikke hvornår det er nødvendigt.. Ved du om man behøves at bruge specielle midler til desinfektion af sutter?
Hilsen K