Brev:
I teater
28. marts 2011
Alder:
3 mdr.
I teater
Hej Helen
Jeg er førstegangs forældre og købte i december måned, før jeg fødte min søn, teater billetter til en forestilling på lørdag. Planen var, at vi skulle have en i forevejen fastlagt kæreste dag, så vi ikke glemte hinanden. Vores søn er nu 3 måneder og da jeg købte billetterne syntes jeg at 3 måneder var "langt" ude i fremtiden og at jeg helt sikkert ville være klar og nyde en aften ude.
Men men men nu er dagen her snart og jeg syntes bestemt ikke jeg er klar. Jeg har kun været væk fra min søn et par timer, hvor han han var hos sin far (jeg var hos frisøren og han sov)
Han er vantil at være i andres arme, men jeg sørger altid for, at han kan se eller høre mig i nærheden. Han er en meget glad og nem dreng, men jeg er meget i tvivl om det er for tidligt, at lade nogle passe ham i 3 - 4 timer eller om det bare er svært for mig, fordi det er første gang.
Planen for lørdag aften er, at min onkel og kone skal passe ham. Forestillingen starter kl. 19.30 og slutter ca. 22.00 og vi skal ca. bruge 15 minutter hver vej på transport. Vi tager hjem til dem mindst en time før, så han kan nå at falde til ro.
Han power napper og spiser fra 18.00 (plus minus en time) indtil han går i seng ca. 21.30 (plus minus en halv time)
Hilsen