Brev:
Tør hud, arp
16. marts 2011
Alder:
4 mdr.
Tør hud, arp
Hej Helen,
et hurtigt spørgsmål:
Min dreng har arp i hovedbunden - han er meget tør på hovedet, men slet ikke på resten af hans krop.
Jeg smører m olie og piller det væk, det hjælper kun delvis og kommer igen og igen.
Er det fordi han ikke får væske nok? Han får MME 7 gange i døgnet og spiser ok...
Er der noget jeg kan gøre???
Med venlig hilsen
mor