Brev:
Svedeture om natten
10. marts 2011
Alder:
12 mdr.
Svedeture om natten
Hej Helen,
det her er et lidt alternativt spørgsmål, som jeg håber du kan hjælpe med!
Min søn er nu 1 år, og jeg har siden jeg fødte ham, haft nogle helt forfærdelige svedeture om natten. Jeg ammede ham i 7 mdr men det er blevet ved også efter da. Det er så slemt at jeg må flytte mig i sengen fordi den er helt gennemblødt. Jeg kan heller ikke sove i noget tøj.
Vil du anbefale mig at gå til lægen eller hvad vil du råde mig til?
Tak på fohånd!
Majbarn