Brev:
Flytning - 3 år, 3 mdr.
6. marts 2011
Alder:
3 år, 3 mdr.
Flytning - 3 år, 3 mdr.
Hej Helen !
Vi står midt i hussalg og køb, det hele er gået meget hurtigere end planlagt, hvilket jo er positivt, men med dette følger også en masse spørgsmål ang hvordan vi gør flytningen så nem, som muligt for vores datter på 3,3 år.
Vi har ikke sagt noget til hende endnu, det sidste skal jo lige falde endeligt på plads. Men hun fornemmer helt klart at der sker noget. Desværre skal hun jo også skifte børnehave, hvilket jeg tror bliver det sværeste, da hun er så glad for sin nuværende.
Hvordan gør vi overgangen nemmest for hende.?
Hvornår skal vi fortælle hende det?
Er det dumt at starte i ny børnehave, samtidig med at vi flytter? (Vi flytter ca 20 km, så hun kunne godt starte før el efter flytningen, ville dog gi meget kørsel)
Vi overtager nok det nye hus ca 2 mdr før vi flytter, da der skal istandsættes en masse, ville det være en god ide at tage hende med der ud løbende før vi flytter helt.
Håber du kan give os nogle gode råd
Med venlig hilsen
Lisa