Brev:
Blåt mærke på ryggen
24. februar 2011
Alder:
21 mdr.
Blåt mærke på ryggen
Hej Helen.
Vores datter bliver meget snart 22 mdr og er en energisk lille krudtugle, som sørme prøver sin selvstændighed af :-)
Jeg skriver, fordi jeg godt kunne tænke mig at vide, om det er normalt, at børn har et (næsten permanent) lille blåt mærke på ryggen, der hvor rygsøjlen er tættest mod huden?
Lillepigen har haft det længe. Jeg kan ikke helt huske, hvornår den kom, men jeg spurgte lægen om det til 1 års undersøgelsen, hvor jeg fik at vide, at det nok var et modersmærke. Han kiggede ikke på det.
Det blå mærke skifter i kulør fra blåt til aftagende brunt, men den forsvinder aldrig helt.
Glæder mig til at høre dit svar.
Med venlig hilsen
Lillepigens mor.