Brev:
Ser ud til at fungere fint..
26. januar 2011
Alder:
2 år, 3 mdr.
Ser ud til at fungere fint..
..meen vil nu lige spørge alligevel..
Hej Helen..
Spørgsmålet går på min datter, sund pige i trivsel på næsten 2½.. 92cm og 14,5kg..
Hun spiser rigitg fint og ganske normalt ser det ud til... men der kan ind imellem gå 4-5 dage mellem hun kommer af med afføring..
Når dagen så oprinder hvor der sker noget, så ser det ganske normalt ud.. ikke lind og heller ikke hårdt.. og hun ser ikke ud til at have svært ved at komme af med det..
Hun siger gerne i timerne op til at hun har ondt i maven... hvilket jo er ganske forståeligt og kan forekomme ved man jo selv... men netop det med at have ondt i maven er jo lidt svært at definere i den alder, for det er det samme hun siger nogle gange, hvis maven knurrer for meget...
Så er det noget vi skal tænke over, eller skal vi bare holde lidt øje med om hun lidt for mange gange siger "jeg har ondt i maven".. ?
På forhånd tak
Rikke