Brev:
Dagpleje - 17 mdr.
19. december 2010
Alder:
17 mdr.
Dagpleje - 17 mdr.
Hej Helen!
Min søn skal være i dagpleje 2-3 dage om ugen fra ca.7.30-15. De øvrige 2-3 dage har jeg fri. Nogle dage skal vi holde fri sammen og andre dage skal han afsted.
Vil det bedste være for ham, at han på disse dage bliver afleveret og hentet samme tid som på mine arbejdsdage, eller kan jeg godt (uden at forvirre ham) give ham nogle korte dage, når jeg har fri? Det skal nævnes, at der er tale om en privat dagpleje, så der er ingen fremmede gæstebørn, og han risikerer heller aldrig at skulle passes hos en fremmed gæstedagplejer.
Vil det forvirre ham, hvis jeg på mine fridage tager i legestue med ham (samme legestuer som dagplejeren benytter)?
Med venlig hilsen
MTT