Brev:
Hjælp! Han skal starte i dagpleje
16. november 2010
Alder:
11 mdr.
Hjælp! Han skal starte i dagpleje
Kære Helen!
Nu kan vi ikke udskyde det længer, da vores penge ikke strækker til, med mindre jeg begynder at arbejde igen. Vores lille dreng skal starte i dagpleje til december, hvor jeg har planer om at gå stille og rolig frem. Men fra januar begynder jeg at arbejde igen, og da bliver det måske i fuld tid han skal være afsted, med mindre jeg kan få aften eller nat arbejde.
I denne forbindelse vil jeg høre dig om du kan give os nogen gode råd om hvordan vi gør det bedst muligt for vores dreng? Han bliver 1 år til december.
Hvordan starter jeg indkøringen, og over hvor mange dage? (jeg har jo hele december til rådighed, dog minus juleferien, som vi vil tilbringe i Norge)
Hvilke krav kan jeg stille til den kommunale dagplejer? eller er det noget bestemt jeg bør overveje udover kemi og åbningstider?
Hvad gør jeg hvis han bliver ked af at blive afleveret?
Håber du kan hjælpe med nogen gode råd, så det måske bliver lidt mere overskueligt. Lige nu er jeg nærmest grædefærdig ved tanken om, at jeg snart ikke kan være sammen med min dreng så meget som jeg har lyst til længer.
Kærlig hilsen
Mamma til S.