Brev:
Tysk børnehave
12. november 2010
Alder:
23 mdr.
Tysk børnehave
Hej Helen : )
Emilie starter i halvdagsbørnehave til januar.
Har du nogle gode råd?
Jeg tænker lidt på det sproglige, da vi jo bor i Tyskland, om hun vil kunne forstå etc. også når ikke jeg er til stede. Men samtidig tænker jeg også, at pædagogerne må vide besked om dette!?
Venlig hilsen
Gitte