Brev:
Skilsmisse - 6 år
12. november 2010
Alder:
6 år
Skilsmisse - 6 år
Hej Helen,
Ja så skete det desværre. Kæresten og jeg går fra hinanden. Heldigvis skilles vi som bedste venner.
Det er mig der flytter og jeg er ved at finde en lejlighed tæt på den nuværende bopæl, så de skal blive i deres institutioner.
Men hvordan "deler" vi børnene?. Faren er interesseret i at have dem halvdelen af tiden, men er en 7/7 ordning godt når de er 6 år og 1½ år?
Hilsen