Brev:
Deller
24. oktober 2010
Alder:
5 mdr.
Deller
Kaere Helen,
Kort og godt: Har du et godt tip til, hvordan man holder dellerne rene? Synes det er lidt svaert fx paa halsen, hvor der kommer meget skidt, og hvor det er svaert at vaske og lufte...
Paa forhaand tak,
Ms mor