Brev:
Indkøring i dagpleje - 14 mdr.
12. oktober 2010
Alder:
14 mdr.
Indkøring i dagpleje - 14 mdr.
Hej Helen!
Det er så dejligt! Jeg har igennem lang tid brugt en masse tid og energi på at finde ud, hvor min lille Nikolaj skal passe henne, når jeg til nytår skal starte med at arbejde. Endelig er det lykkedes! D.1/12 skal han starte hos en helt fantastisk privat dagplejer, der passer to max tre børn ad gangen. To dage om ugen, tager hun i legestue med børnene (legestuer Nikolaj kender i forvejen). Hun er meget kærlig, opmærksom og nærværende, så jeg er fuldstændig tryg ved at aflevere min lille guldklump til hende.
Som sagt skal jeg starte på arbejde lige efter nytår. Vi har altså en måned til at køre Nikolaj ind, - herfra går så omkring halvanden uges juleferie sidst på måneden. Når jeg starter med at arbejde, vil vi have brug for pasning 2-3 dage om ugen i ca. 8 timer. Hvordan tror du, det vil fungere bedst mht til indkøring? Hvormeget synes du jeg skal være der, og hvor lange dage, vil du anbefale, han skal have i starten? Når jeg er startet med at arbejde, vil det så forvirre ham, hvis jeg sender ham afsted nogle få timer på nogen af mine fridage? - vil det være bedst at alle dage er lige lange for genkendelighedens skyld? Er det formeget at have to-tre fridage om ugen? Han bliver 1år og 5 mdr i december.
Med venlig hilsen
Nikolajs mor