Brev:
Uldundertøj - 3 mdr.
12. oktober 2010
Alder:
3 mdr.
Uldundertøj - 3 mdr.
Hej helen!
lige et hurtigt spr.ang uldbodyer. william er nu 14 uger og trives fint, dog har han været lidt forkølet og har svært ved at komme af med den.
Mit problem er at han er en meget varm dreng og ofte er svedig når jeg tar ham op efter en lur. Især om morgen, han sover i en kortærmet body og en natdragt og med tynde strømper. han sover i egen seng, med en sommerdyne og rumtemp er ca 20 g.
Jeg har af flere fået anbefalet at bruge uld, da det skulle regulere kropsvarmen bedre, men er samtidig nervøs for om han så måske får det for varmt. I barnevogen sover han med en tynd bomulds-striktrøje of tynd hue + dyne. Er uld en god ide????
Med venlig hilsen
Lisa