Brev:
Hård mave efter fødsel
8. oktober 2010
Alder:
1 mdr.
Hård mave efter fødsel
Hej Helen
Efter fødslen af min knap 7 uger gamle datter, synes jeg at jeg har døjet med hård mave.
Jeg mærker ikke meget til det før jeg sidder på toilettet - og det så varer nogen tid, og kræver lidt hårdt arbejde:)
Jeg spiser ikke anderledes end jeg plejer - måske endda sundere end før jeg fødte, fordi jeg ikke var så glad for rugbrød og den slags i graviditeten.
Lige op til fødslen var jeg også lidt forstoppet (mærkede det igen ikke selv, men fik det at vide fordi jordemoderen kunne mærke det)
Jeg fik et lavement i forbindelse med fødslen - det kan sagtens være det er uden betydning, men så ved du også det!
Er det normalt og er der noget man selv kan gøre ved det?