Brev:
Tid til min datter?
1. oktober 2010
Alder:
0 mdr.
Tid til min datter?
Hej Helen..
Jeg og min mand er begyndt at læse igen og det er ikke nemt at få det hele til at hænge sammen synes jeg.
Har jo min datter mariam på snart 3 år, og en baby på vej igen(4 måneder henne). :)))
Jeg ved udemærket godt at humørsvingninger er meget normale i graviditeten, og at jeg skal "opføre mig ordentligt", men synes at når der er så meget at holde styr på, så er det svært at holde humøret oppe.
Synes der er så meget der skal ordnes. der er aldrig tid nok. Før jeg blev gravid med nummer 2 tænkte vi: "hvis et barn tager AL vores tid, kan nr.2 vel ikke tage mere"?. men er bare bange for at vores lille familie ikke kan holde til det.
Hvad skal jeg gøre?
Vil meget gerne lige fortælle dig at jeg har en mand som hjælper mig og er så sød ved mig. Men synes bare at selvom han hjælper til, er det ikke nok!
Kan du følge mig?
Han er jo også træt når han kommer hjem fra skole, så ender tit med at jeg får ondt af ham og siger ikke til, når jeg har brug for ekstra hjælp.
Men jeg er bare bange for at hvis jeg stresser for meget for at nå ALT, så vil mit nr.2 barn også blive påvirket. Og jeg kan jo heller ikke lade ham gøre alt. det ville han ikke kunne bære. Så lige nu føler jeg at jeg bider i det sure æble, men kan godt mærke at det ikke holder i længden.
Er bange for at det vil påvirke vores forhold.
Hvad skal jeg gøre helen, for at få en "lidt" nemmere hverdag? føler mig som en tikkende bombe.
Med venlig hilsen
mor til mariam