Brev:
Arp i hovedbunden
15. september 2010
Alder:
4 mdr.
Arp i hovedbunden
Hej Helen..
Jeg skriver til dig igen, da jeg har spørgsmål vedr arp...
Min Søn har arp i hovedbunden, og når jeg fjerner det, går det ikke mere end en dag, så begynder det at komme igen...
Han er nu 4 mdr, er der gode råd til at komme det til livs??
Mange hilsner
Jane