Brev:
Bad, hvor ofte?
12. september 2010
Alder:
14 mdr.
Bad, hvor ofte?
Hej Helen.
Her er lige et hurtigt lille spørgsmål, som rosinen i pølseenden :-)
Hvor tit skal børn på 14 måneder i bad? Marie er i bad ca 3 gange om ugen, 2 gange om ugen får hun vasket hår (hun har tykt hår.)
Hvornår skal man begynde med bad/bruser hver dag?
Tak for hjælpen.
Mange hilsner,
Sanne