Brev:
Uld om vinteren
5. september 2010
Alder:
2 år, 2 mdr.
Uld om vinteren
Hej igen igen Helen :P
Jeg ved godt at hvis man først starter på uldundertøj, så skal man fortsætte til midt på foråret, men hvordan er "reglerne" for gemasher/strømpebukser og nattøj?? Er det det samme?
Det skal lige siges at han ikke skal have uld undertøj, men bare har alm. bomuld.
Venlig hilsen
Maibrit