Brev:
Gylper stadig - 9 mdr.
1. september 2010
Alder:
9 mdr.
Gylper stadig - 9 mdr.
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål omkring gylp. Min datter har gylpet altid og gør det egentligt stadig. Ikke så meget som da hun kun blev ammet, men det undre mig nu alligevel at hun stadig gør det.
Det er for det meste kun væske der kommer op. Jeg kan give hende grød og lidt vand, og pludselig komme der en ordenlig bøvs med masser af væske. Som om det ikke kommer helt derned eller som om det ikke kan blive dernede...
Som lille baby har hun altid spist hurtig. Jeg har kun ammet hende 5 min. af gangen.. så jeg ved at det bare er gået for stærkt. Men hun blev sur og skreg når jeg prøvede at "sænke farten". Nu synes jeg bare det er underligt at hun ikke kan holde det nede. Hun sidder jo stille og roligt og spiser!
Rent fysiologisk, hvordan hænger det sammen - kan hun have en lille mavesæk?? Og hvor længe er det ok hun gylper??
Hilsen A