Brev:
Er det virkelig sådan det er?
29. august 2010
Alder:
1 mdr.
Er det virkelig sådan det er?
Hej Helen.
Jeg har savnet dig! ;-D
Nej, men jeg har sgu aldrig i mit liv været udsat for noget lignende, som det jeg gennemgår HVER ENESTE DAG!
Fortæl mig lige om det bare er sådan det er og ja... måske nogle svar på de forskellige ting jeg oplever hver dag.
Alt kører i cirkler herhjemme.
Jeg er faktisk alene med to unger hver dag, da min kæreste for det første arbejder meget, men isabella vil ikke have noget med sin far at gøre. Hun vil kun hænge i skørterne på mig.
Det hjælper ikke at jeg er meget sammen med hende, spiller puslespil, roser hende, giver hende opmærksomhed og faktisk gør utroligt meget samtidig jeg har Alexander hængende i en lift i den ene arm, fordi han er startet i behandling hos en kiropraktor. Er åbenbart et K.I.S.S barn, ergo.. han er MØGurolig oig MØGHAMrende sur og utilfreds konstant!
Det er jo forståeligt, men meget, meget hårdt, når de begge skriger og vil have opfyldt deres behov.
Min kærestes temperament står ikke til det, og det irriterer mig faktisk mere end det hjælper at han prøver at assistere. Så han får lov til at lave aftensmad istedet.
Isabella kræver hele tiden min opmnærksomhed. Hun snakker fra hun står op til hun går i seng (eller skal TVINGES i seng. Sådan har det stået på i 6 mdr så det er ikke lillebrors skyld!)
Hun kan ikke lege alene mere, som hun kan før, og jeg tror sgu hun keder sig bravt. Men jeg er bare så handicappet med et knægt der egentlig bare vil skrige og være sur. Han ligger i en kile som skal hjælpe hans nakke og skal i første behandling på tirsdag.
Jeg er begyndt at ryge igen, simpelthen for at overleve! Men vil stoppe ligeså snart dette her mareridt bliver bedre.
Jeg er ved at flippe ud! Får den hjælp jeg kan af bedstemødrene men de kan jo ikke være her konstant.
Har på intet tidspunkt virkelig NYDT at have to børn, men er stadig lykkelig for at have dem,
Har intet tidspunkt på dagen hvor jeg er helt alene, for når den ene sover, kræver den anden mig 100%.
Jeg prøver at grine af det langt henad vejen, men det synes aldrig at ende det her.
Intet hjælper på nogen af dem. Isabella kræver bare mere og mere og jeg giver og giver alt hvad jeg nu kan, og Alexander... ja .. jeg ved jo godt hvorfor han er sådan, men det gør det ikke nemmere.
SHIT!
Hvornår vender det??? Nu er han snart 8 uger og det synes værre det hele.
Isabella bliver mere og mere flabet og fræk og vil kun være med mig. Hun er et bundløst hul og jeg fortæller hende DAGLIGT hvor glad jeg er for hende, men det hjælper åbennart ikke.
Giv mig lige et håb!
Jeg ved jo godt at det bliver bedre, men HVORNÅR???
Til november starter hun i børnehave... ville ønske, for mig og for hende at hun kunne starte næste mdr.
Heldigvis er der jo de ultrafå sekunder hvor han gider snakke med mig, smile og hvor hun kan lege lidt selv eller hygge med mig, uden at vi skændes.
Jeg skændes så ikke med hende, men har desværre for første gang råbt ad hende, men sagde også undskyld og fortalte hvorfor.
Kaos. Ikke andet end kaos.
Og hvad betyder det at han næsten dagligt har grøn afføring. Han har jo ondt i maven pga. at han ikke kan spise ordentligt.. kan det være derfor? Han får erstatning.
Kærlig hilsen
Camilla