Brev:
Vask af overtøj
27. august 2010
Alder:
23 mdr.
Vask af overtøj
Kære Helen!
Vi vasker altid vores søns tøj, inden han har det på første gang, som man anbefaler. Er dog kommet i tvivl, om det også gælder regntøj, flyverdragt, vanter og vinterjakke?
Jeg er godt klar over, at de jo sikkert kan indeholde de samme sundhedsskadelige stoffer som andet tøj - men sådan noget overtøj har jo ikke godt af at blive vasket for tit. Bør man alligevel vaske det inden brug?
Med venlig hilsen
en mor