Brev:
Pjevs
17. august 2010
Alder:
9 mdr.
Pjevs
Hej Helen.
Ja så er jeg tilbage, for især jeg og min mand er ved at blive vanvittige.
Vores skønne lille pige er ret pjevs og krævende fra hendes eftermiddagslur er slut og til natputningen. Det er et mareridt lige nu og det påvirker os alle.
Når hun vågner ved 15 tiden er hun glad og leger og pludrer i en times tid. Så begynder det.
Hun gider ikke at lege, gider ikke at sidde hos en af os, gider ingenting andet end at sige den mest irriterende lyd som jeg slet ikke kan beskrive.
Hun får mad ved 17 tiden og spiser som regel rigtig godt. (hun får lidt frugtmos eller brød når hun er vågnet fra eftermiddagsluren).
Og så er hun bare så utidig at hun kræver en voksen hele tiden og vores søn på knap 4 år begynder også at sige høje irriterende lyde så det ender med skæld ud og frustration (især fra min side). Jeg kan ryge helt op i det røde felt.
Det er slet ikke rimeligt over for ham og jeg er sikker på at ungerne mærke, hvordan mor bare ikke gider dem lige der.
Min datter puttes ved 18-19 tiden og når som regel at blive rigtig ked af det. Altså gå i flisbue og græde så hun nogle gange kaster op af det.
Vi synes ikke vi kan putte hende før, for så går hun også i selvsving. Det er forholdsvist nemt at putte hende men med to trætte og "larmende" børn er jeg altså der hvor jeg er parat til at smutte - hvilket jeg selvfølgelig ikke gør, men det går op i hat og briller og jeg synes det er nogle frygtelige timer, som også medfølger en dreng der kører en kamp ved middagsbordet, hvor han ikke gider at spise og ikke vil smage osv. KORS, hvor er jeg træt af det.
Hvad pokker kan vi gøre og hvad overser vi.
Den onde ring skal BRYDES!!!!! Jeg har bare ikke overskuddet til det.
Synes vi har prøvet alt muligt fra ekstra lur til tidligere putning osv.
Kærlig hilsen
træt mor