Brev:
Luden
14. august 2010
Alder:
18 mdr.
Luden
Kære Helen,
Jag undrar øver min ena tvillingson som jag tycker har lite väl mycket kroppshår, små ljusa fjun. Han har mycket på rygg och axlar och armar. Den andra tvillingbroren har inte det.
Då han føddes var han också mer "luden" men jag trodde att det skulle växa bort.
Vad kan det vara? âr det ett problem?
Många tack før svar =))