Brev:
Fladt hoved - 0 mdr.
12. august 2010
Alder:
0 mdr.
Fladt hoved - 0 mdr.
Hej Helen,
Da vi fik Nicholas lagde vi ham til at sove på siden i sengen om natten og på ryggen om dagen for at undgå han fik et fladt baghoved og jeg må sige at det lykkedes idet han har en flot hovedfacon... Idet jeg jo godt ved at de ikke må sove på siden i frygt for at de kan dreje sig om på maven, havde vi en alarm med sensor, så hvis han ikke trak vejret i 20 sekunder ville alarmen starte.
Nummer 2 barn skulle gerne komme til Oktober og nu er jeg begyndt at tænke over det med det flade hoved igen... Måske det er bedste at han sover på ryggen om natten?!?! Men.... jeg vil ikke ha at han skal ha et fladt hoved. Jeg har hørt om nogle "pudder" man kan lægge barnet på for netop at undgå det. Har du hørt om den og i så fald kan du anbefale en?
Hilsen
Pia