Brev:
Pasning af fremmed
22. juli 2010
Alder:
4 mdr.
Pasning af fremmed
Hej Helen,
Min kæreste og jeg skal giftes på et tidspunkt, hvor vores datter er 7,5 mdr. Hun skal selvfølgelig med til selve vielsen, men den efterfølgende middag og fest er jo ikke rigtig noget for hende.
Alle vi kender godt kommer med til brylluppet, så jeg overvejer, at få en god kollega til at passe hende fra kl. 16 til ca. 10 næste dag.
Mit spørgsmål er, hvordan vi bedst kan gøre dette, så hun ikke bliver ked af det. Hun er pt. 4 mdr, men så vidt jeg ved er 7,5 mdr netop tidspunktet hvor hun kan have begyndende separationsangst og derfor muligvis vil blive grumme ked af det, hvis én hun ikke kender skal passe hende og endda nat-fodre hende (jeg ammer, så det bliver også anderledes, at hun pludselig skal have en flaske om natten, selvom hun er vandt til flaske, da min mælk alene ikke er nok om aftenen).
Er der nogle fifs til hvordan vi bedst kan gøre det, så hun ikke bliver ked af det eller har du en god idé til en helt anden løsning, son vi slet ikke har tænkt på?
Mange hilsner,
Ane