Brev:
Børnepasning
22. juni 2010
Alder:
9 mdr.
Børnepasning
Hej Helen!
Tusind tak for dine svar..
Jeg har egentlig ikke et spørgsmål, men har brug for at høre din mening omkring vores situation..
Lillebror skal starte i dagpleje fra 1 august. Vi har ønsket at han skulle gå i en aldersintr. instution sammen med storbror, men der er desværre ikke plads. Og vi har ikke mulighed for at få ham passet privat.
Jeg har altid fortrukket vuggestue frem for dagpleje. I vuggestue er der flere voksne og børn, større udfodringer, der er altid de samme omgivelser og personer ved personalets sygdom, ferie osv. Dagplejeren er alene med børnene og der bliver ikke rigtigt holdt øje med hendes arbejde. Husdyr og rygning. Hvis vi får en dagplejer der er meget syg eller på en anden måde fraværrende fra sit arbejde og der bliver for mange gæstedegplejer.
Vores søn har meget krudt i numsen, men samtidigt følsom og reagerer ved forandringer osv.
Vi har sagt ja til pladsen, men jeg er kommet meget i tvivl. Han står stadig på venteliste til vuggestue.
Hvad synes du? Har vi nogle andre muligheder, som vi har overset?
Med venlig hilsen
mor