Brev:
Hovedpude og sunde mad-snacks
17. juni 2010
Alder:
11 mdr.
Hovedpude og sunde mad-snacks
Kære Helen
Jeg har bare lige et par hurtige spørgsmål:
I vuggestuen bruger de hovedpude til lurene i barnevognen og jeg har læst, at børn ikke skal bruge pude før de er 2-3 år pga. kvælningsfare. Skal jeg være bekymret og sige noget i vuggestuen eller skal jeg ikke tænke over det?
Derudover vil jeg høre, om du har nogle gode fif til madpakken - også til de lidt sundt snacks ;) Jeg har læst, at de der frugtstænger, som der ellers reklameres med er helt uden sukker osv., ikke er så godt for de små og da vores dreng er lidt rund i forvejen, er det måske at gøre ham en bjørnetjeneste at begynde at introducere ham til sådan noget.
I den forbindelse vil jeg høre dig ad, hvordan du anbefaler, at man forholder sig til sukker og is og sådan for de små put?
Og et sidste hurtigt spørgsmål: Er det ok at sove på maven når man er 11 mdr.?
Med venlig hilsen,
en stor fan af din brevkasse, som bliver benyttet flittigt ;)))))