Brev:
Hvor er håret?
11. juni 2010
Alder:
3 år, 6 mdr.
Hvor er håret?
Hej
Min datters hårvækst er meget begrænset. Det er begyndt at blive lidt tættere, men vokser ikke i længden. Hun er aldrig blevet klippet - nogensinde - og er alligevel korthåret.
Hun er selv ved at blive ret opmærksom på det og ønsker sig brændende langt hår. Hun kompenserer for det ved KUN at ville gå i kjole! Lillesøster har en pæn tæt page - vi holder det kort for ikke at såre den stores følelser.
Jeg har kigget i hovedbunden og mener ikke, at hun har arp eller andet påfaldende.
Er det normalt - eller kan det være et symptom på et eller andet?
Hun vokser normalt og er en glad og sund pige, der på alle andre områder virker til at trives.
Venlig hilsen
Mor uden saks