Brev:
Drikke selv, sol og sammenvoksede skamlæber
6. juni 2010
Alder:
11 mdr.
Drikke selv, sol og sammenvoksede skamlæber
Hej Helen,
Så vender jeg lige tilbage med et par småting :-)
Marie er nu 11 måneder, og vi har i lang tid øvet at drikke fra kop. Men det driller. VI bruger en lillebitte kop, der ikke er større end et snapseglas, og alligevel, er det svært for hende, er meget lidt hun drikker af det. Og det er ikke blevet bedre, efter vi har introduceret sødmælk, for det nægter hun pure at drikke.
Har du et tip til. Hvad vi kan gøre? For især det med mælken er et problem, for det skal hun jo snart drikke mere af. I løbet af dagen drikker hun også vand af sådan en flaske til at holde selv, og hvor vandet også løbet selv, og det går fint. Jeg vil dog gerne have, at hun får en væltekop, har du et tip til en, der er god?
Jeg er også lidt i tvivl mht leg udenfor, for hvor meget må hun være ude i solen? Vi smøre hende jo ind i solcreme til babyer og dækker kroppen med let tøj, men hvad når det er rigtig varmt? – det bliver vel forhåbentligt sommer engang ;-)
Vi bor 3 min fra en dejlig strand, men skal vi vente nogle år, inden vi kan tage hende med derned?
En lille ekstra ting, som jeg har et spørgsmål til, er at hendes indre skamlæber har været vokset sammen mange gange siden september. Vi har fået noget salve (estriol) son vi har fået af lægen, men hver gang, det er blevet bedre, er det gået 14 dage, så var det galt igen. Er det normalt?
Det var vist det hele .-)
Mange hilsner,
Sanne