Brev:
Vores datter virker utryg
23. maj 2010
Alder:
1 mdr.
Vores datter virker utryg
Kære Helen
Vores datter som lige er blevet 5 uger vil ikke være hos os (far & mor). Når vi holder hende i vores arme bliver hun helt hysterisk og begynder at skrige. Hvis vi til gengæld lægger hende på puslebordet bliver hun helt rolig og ligger og smiler til os. Vi har dog meget svært ved at få øjnkontakt til hende.
Hun har været til en enkelt behandling hos en Fysio & Kranio-Sakralrerapeut og hun siger at hun er låst i nakke, ryg og hofte. Det var tydeligt at se da hun havde fået behandling at hun blev mere afslappet og var da også pludselig helt vild med at ligge i vores arme. Det holdt så kun lige en dag for nu er hun begyndt at skrige igen. Det skal lige siges at jeg ikke tror det er maveproblemer, da hun stort set altid ligger med strakte ben og altså ikke trækker benene til sig.
Det er naturligvis meget frustrerende at hun ikke vil være hos os da vi tænker at hun skulle blive rolig af at være hos sine forældre.
Den eneste måde vi kan få hende til at sove (dog ikke så længe) på er ved at vikle hende ind i dynen og sidde og hoppe på en pilatis bold. Barnevogn, bil og bæresele virker naturligvis også. Altså alt hvor der er bevægelse.
Kærlig Hilsen
Kenneth