Brev:
De første tænder
17. maj 2010
Alder:
12 mdr.
De første tænder
Hej Helen.
Så kom de første tænder :-) 1 stk her i weekenden og den næste er lige før den kommer igennem, vi kan se den :-) Og som du forventede så gav det nattebøvl og pylreri i et par dage, men så var det jo heldigt at faldt midt i en ferie :-)
Mit spørgsmål denne gang lyder på om jeg skal børste med tandpasta nu hvor der er kommet tænder frem? Indtil nu har jeg gnubbet lidt på gummerne i hele munden med tandbørsten for at vænne hende til følelsen og accepterer hun også fint, især hvis hun får lov at børste lidt selv før og efter.
Hvis jeg skal bruge tandpasta er der så noget der er bedre ned andet?
Venlig hilsen
Linda