Brev:
Ny baby
23. april 2010
Alder:
0 mdr.
Ny baby
Hej Helen,
Saa har vi faaet vores lillesoester til verden, hun er nu 11 dage gammel. Hun er rigtig soed, hun spiser, sover, prutter og boevser som hun skal..
Jeg har bare lige et par spoergsmaal alligevel, der er maaske et par ting jeg har glemt :-)
Paa sygehuset og hos boernelaegen som jeg var hos efter en uge til tjek, siger de at jeg ikke skal gaa rundt med hende og vugge hende i soevn.. Det kan jeg selvfoegelig godt se det fornuftige i, desvaerre er det vist en rigtig selskabsloeve vi har faaet fordi hun elsker at sidde paa arm, og kan skrige meget hoejt naar hun ikke faar lov, saa det goer hun saa som regel...
Men nu har jeg jo ogsaa andre ting jeg gerne vil ha lavet, og ikke mindst en storebror som klarer det mega flot, men stadig er lidt jaloux, saa derfor vil jeg hoere dig om hvordan jeg lige skal gribe det an med at vaenne hende til at jeg bare kan laegge hende??? Jeg er ikke glad for at hun skal skrige, men lidt maa hun vel klage sig inden jeg loeber hen og tager hende op??? Har du nogen gode forslag????
Saa er det faktisk lykkedes mig at amme den her gang, og det gaar rigtig godt, jeg foeler at jeg har maelk nok til hende, det er dejligt. Men jeg har jo brystimplatater, og taenker paa om det betyder noget for hende, jeg har hoert at boern skal ammes mere end hvis man har naturlige bryster??
Jeg syntes nemlig at jeg bruger laaaaangg tid paa amning og hun skal laegge til rigtig tit.. Det er sikkert normalt at man foeler at man ammer hele tiden, men jeg syntes da at der gaar utrolig meget tid med det.
Det var vist det for denne gang,
Venlig hilsen Lotte.