Brev:
Aftensnack, søvnbehov, lur og pottetræne?
13. april 2010
Alder:
19 mdr.
Aftensnack, søvnbehov, lur og pottetræne?
Hej Helen
Jeg har et par korte og konkrete spørgsmål jeg har gået og tænkt lidt på :-)
Vores datter får stadig en aften snack inden sengetid sammen med 15 min. teletubbies sammen med os i sofaen. Hun får som regel riskiks og enten æble eller pærer i stykker + vand.
Det skal jo helst ikke være sådan at hun ved at hun får tilbudt dette og så ikke spiser sig mæt ved aftensmaden :-)
Hvornår stopper man med at give dette sådan cirka - hun skal vel også lære at spise sit mæt ved aftensmaden og så sove på det til næste morgen ?
Hvor stort er hendes søvnbehov udfra hendes alder på 19 måneder, hvis man skal give et gennemsnits bud på det ?
Hvornår plejer børn og droppe sin eftermiddagslur ?
Hvornår kan man starte med pottetræne ?
Forårshilsen fra L´s mor