Brev:
Gråd i barnevogn
12. april 2010
Alder:
5 mdr.
Gråd i barnevogn
Hej Helen.
Vi bruger vores barnevogn rigtig meget og min datter på 19 uger ligger i voksipose, med en body, bukser og hue.
Hun har en meget karakteristisk træthedsrallen, så jeg er ikke i tvivl om hun er træt.
Nogle gange bliver hun meget ked i barnevognen. Der er tydelig forskel på om det er gråd før søvn eller om hun bare bliver ulykkelig.
Det jeg søger er et godt råd til at trøste. Fordi hun ikke har mere tøj på kan jeg jo ikke tage hende op til mig og min vurdering er helt klart at i de situationer er det det eneste hun vil. Hvis jeg har været langt væk hjemmefra har jeg haft taget hende op i voksien, men det er ikke det hun vil og det er jo en stakket frist, for hun bliver ked når hun bliver lagt igen. Hun er nem at trøste når vi kommer hjem.
Det skal siges at hun ikke bruger sut, så den kan jeg ikke give hende.
Er den eneste løsning bare at skynde sig hjem?
Det er heldigvis ikke særlig mange ture der er sådan, men det er hårdt når der er sådan en tur.
Venligst, S