Brev:
Symbiose
11. april 2010
Alder:
5 mdr.
Symbiose
Hej Helen.
Tak for dit svar om min datters søvn.
Jeg har endnu et spørgsmål i en hel anden kategori. Vores datter er blevet til efter over 2 års fertilitetsbeh. og i 9. friske icsi forsøg. Altså det har været meget svært at få hende. Og derfor er jeg selvfølgelig også mere end almindeligt lykkelig for hende. Min tilknytning er også meget stor og det er jo godt.
Så hvad er problemet? Jo hun er 4,5 mdr nu og jeg vil stadig have hende for mig selv. Føler hun er et vitalt organ og at jeg går til uden hende. Det er blevet lidt bedre og jeg øver mig også. Jeg har måske så heller ikke den bedste mand i den henseende, da jeg oplever at han nemt bliver stresset. Det er lidt svært at forklare for jeg er selvfølgelig glad for min mand, men synes bare ikke han er særlig god til at tilsidesætte sig selv for hende.
Jeg ammer fuldt og elsker det og heldigvis tager min datter fint på. Hun stortrives også ellers. Jeg må blankt erkende at jeg frygter den dag det ikke længere er mig der er "madmaskinen" for jeg har så svært ved at dele hende. Og svært ikke at være den der passer på hende. Vi kan ikke så godt tale om det desværre, min mand er ikke super empatisk overfor mig. Han har meget svært ved at jeg er "bedre" til vores datter. Han vil ligesom ikke helt forstå at jeg er jo sammen med hende hele tiden.
Ved godt at det er lidt rodet men jeg håber det giver mening.
Hvad mener du om min situation og hvor unormalt er det at være SÅ tilknytter?
På forhånd tak.
Venligst, S