Brev:
Vuggestue skift - 2 år, 4 mdr.
4. april 2010
Alder:
2 år, 4 mdr.
Vuggestue skift - 2 år, 4 mdr.
Hej Helen
Først Rigtig go Påske ;)
Jeg har et par bekymringer ang min søn på 28 mdr ang han evt skal skifte vuggestue igen.
Da Lucas blev født boede vi i en lejlighed i Ringsted, men grundet flere omstændigheder kunne de ikke finde en vuggestueplads til ham, vi valgte så at flytte ind til København på sjælør hvor Lucas kom i en vuggestue, her var han vel omkring små 1½år han var meget glad for vuggetuen og var egentlig hurtigt faldet til, men da det kun var en midlertidig bolig skulle vi flytte igen, så han var i vuggestuen et par mdr.
Vi flyttede så til Hvidovre i en permanent lejlighed, hvor Lucas nu går i en stor vuggestue ganske kort herfra, Lucas har været lidt svær at finde ud af ang hans nye vuggestue, han er ked og sur om morgenen når han skal afsted og bliver tit ked af det når man skal gå fra ham. Men personalet forsikre mig om at det kun er indtil jeg er ude af syne, derefter har han en dejlig dag og er en rigtig glad dreng.
Nu kommer vi så til bekymringen, vi står og venter fælles barn nr 2 til Juli, og da vores lejlighed kun indeholder et børneværelse og kun mulighed for et, syntes vi selv at vi er lidt nødsaget til at flytte igen, da min mand også har et barn på 4 fra tidligere forhold hver 14 dag i weekenden, står vi med snart 3 børn og kun et værelse.
Min bekymring er om Lucas ville kunne klare at skulle skifte Vuggestue igen, inden for så forholdsvis kort tid vi har prøvet alt for at finde en større lejlighed i Hvidovre hvor vi bor nu, så han kunne slippe for at skulle skifte vuggestue, men det er bare ikke muligt, da det er utrolig svært,
og vi har desværre ikke råd til at købe noget.
Så ville egentlig gerne ha et professionelt syn på de her flytninger i form af ny bolig og ny vuggestue igen i forhold til Lucas.
Han er normalt en meget glad dreng med et MEGET stort temerament som trives til UG.
Håber du har nogle gode synspunkter og råd
Venlig hilsen
Maibritt