Brev:
Kost, frugtstænger, dyne
26. marts 2010
Alder:
8 mdr.
Kost, frugtstænger, dyne
Hej Helen,
Tak for dit hurtige svar - det er dejligt :-)
Men jeg har i forbindelse med dit svar lige et par spørgsmål mere til professoren. Du skriver, at Marie må få en halv bolle, hvilken slags skal det være?
Jeg kan se, at du også anbefaler frugtstænger. Er det bare de almindelige, man køber i supermarkedet? Vi bor jo i Tyskland, og dem vi kan få her, synes jeg, indeholder alt for meget andet end lige frugt, så vi vil lige købe nogle, når vi er i Danmark.
Du skriver, at det er nok med en dyne, nu hvor vi ikke længere vil svøbe hende ind. Hernede er det mest normalt, at man bruger en sovepose (natsele) så jeg har lidt svært ved at finde en lille babydyner. Jeg har en, der er 100X135 Cm, er det for stort?
Mange hilsner og god påske til dig og din familie :-)
Sanne