Brev:
Har mistet interessen for sutten
18. marts 2010
Alder:
8 mdr.
Har mistet interessen for sutten
Hej Helen
Her kommer lige et andet spørgsmål. August på snart 9 mdr har brugt sut som en del af putteritualet både ved sine lure om dagen og om aftenen samt om natten som "trøst". Men i løbet af den sidste måned har han langsomt ændret holdning til sutten.
Han bliver nærmest vred over at vi tilbyder ham den, slår ud efter den, tager den og kaster den demonstrativt væk. Han vil slet ikke have den når han er ked af det (Det har dog heller ikke primært været her han brugte den før). Men det, der er lidt frustrerende er, at hvor vi før havde sutten som "søvn-luller" og "puttehjælper" samt beroliger, så har vi den pludselig ikke mere og hvad er det så lige man sætter i stedet?
Tror du at det kan være fordi han skal bruge en større sut og tror du det ville kunne få ham tilbage på sutten at introducere en anden slags, eller er det fuldstændigt tåbeligt at gøre dette? Er det normalt at de i denne alder mister interessen for sutten ??
Glæder mig som altid til dit svar
Mange hilsner
Jane