Brev:
Manglende tænder - 9 mdr.
17. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Manglende tænder - 9 mdr.
Hej Helen.
Sofie er nu 9.5 måned og har stadig ikke fået en eneste tand, der er meget uenighed i familien om hvorvidt der er grund til bekymring eller ej. Så nu spørger jeg dig. Hvornår skal vi blive bekymrede over at der ikke er kommet nogen tænder?
Hun spiser jo fint stort set det samme som os, kun helt kød hakker jeg stadig i minihakkeren. Pasta, kartoffel, kogt grønt, brød osv, det glider fint ned :-)
Venlig hilsen
Linda