Brev:
Shampoo
14. marts 2010
Alder:
17 mdr.
Shampoo
Kære Helen!
Lige et kort spørgsmål:
Vi bruger aldrig sæbe/shampoo til vores søn i badet. Jeg synes, at han virker "ren og lækker" efter et bad, og hans hår er aldrig fedtet.
Men burde vi egentligt bruge babysæbe/shampo, når han er så gammel, som han er? Vi bruger heller ikke olie i vandet, men af og til lidt fed creme bagefter, hvis han er tør i huden.
Han kommer i bad cirka hver 3. dag. Han får let tør hud, så vi bader ham ikke hver dag. Han bliver vasket for neden, på hænderne og i ansigtet hver morgen. Derudover vasker vi hænder og ansigt med en klud i forbindelse med et måltid.
Med venlig hilsen
en mor