Brev:
Bøvl med maven - 6 mdr.
11. marts 2010
Alder:
6 mdr.
Bøvl med maven - 6 mdr.
Kære Helen
I forbindelse med mere og mere fast kost, bøvler Marie lidt med maven - prutter, har ondt etc. Hun får sveskemos, og det fungerer ok, men jeg har på fornemmelse at hendes tarmflora nok er lidt i udu.
Jeg kan se at du anbefaler bifido-kultur til andre familier - kan det bare være Cultura, eller har du andre forslag, og hvis ja, hvor kan man evt. købe disse?
På forhånd tak.
Bedste hilsner
Ingrid og Maries mor