Brev:
Opførsel, mad og græder flere gange om natten
9. marts 2010
Alder:
2 år, 3 mdr.
Opførsel, mad og græder flere gange om natten
Hej Helen
Nu har jeg virkelig brug for din hjælpe med både Omar på 2 år og 3 mdr, og med Basim på 1 år
Angående Omar har jeg 2 problemer, som jeg tidligere har fortalt dig at Omar har problemer med sit sprog. Han kan ikke mere end 10 ord og det kan sikkert være fordi han er to sproget, han forstår alt hvad jeg siger, men ville bare ikke det jeg har at sig at hvis nu jeg giver Omar mad, kiks eller lign. og andre børn kommer og tag noget fra ham så smider han madet på gulvet og hvilke ikke have det nogle gang imens han spiser og han har nok, så kommer Basim og tager en så slår han Basim og det irritere mig meget jeg ville meget gerne lærer ham at dele med andre og jeg f prøvet og forklare det, han gøre ikke andet end at græde og smide det han spist på gulvet.
Omar sover stadig hos os i sengen og Basim i sit eget, da vi ikke har en stor lejlighed. Omar sover normalt kl. 10, da han ikke går på børnehave og nogle gang står han op og ville drikke og så ville han bare ikke sove igen, det tager mig 20 minutter for at få ham til at sove igen og det er hårdt for mig lige midt om natten og det samme har jeg med Basim.
Basim er snart 1 år han er 10 kg og 72 cm han er en lille mand Omar vare buttet end Basim
Basim spiser ikke meget han ville heller have flaske har prøvet og ikke giv ham flaske i 3 timer for at få spist noget, men det ville han alligevel ikke og spytter det bare ud og begynder med at græde. Basim sover omkring 9, men står op næsten hver anden time og han stopper ikke med at græde før han får flasken selv om jeg prøvet og tager ham op men ville slet ikke sove igen før han får flasken
Håber virkelig du kan hjælpe.