Brev:
Øjenfarve - 7 mdr.
8. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Øjenfarve - 7 mdr.
Hej Helen!
Min søn på syv måneder har blå øjne. Jeg har selv brune øjne, så jeg er spændt på, om hans øjne skifter farve. Hvornår vil hans øjne have deres endelige farve?
Med venlig hilsen
hende med de brune øjne